Właścicielem sklepu Jungle Boogie jest Jungle Boogie sp. z o. o. (NIP: 8943178419 RGON: 520769790 KRS: 0000941075)
Ceny wszystkich produktów znajdujących się w sklepie są cenami brutto i podane są w złotych polskich. Zawierają podatek VAT w odpowiedniej stawce.
Przepisy Regulaminu są zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dotyczącego ochrony konsumentów, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego i Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (wraz z późniejszymi zmianami, w tym implementującymi dyrektywy unijne).
Warunkiem korzystania z usług Sklepu Internetowego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść regulaminu.
W przypadku gdy nie mamy możliwości zrealizować zamówienia jakiego życzy sobie klient zaproponujemy towar zastępczy o tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tą samą cenę. Jednocześnie informujemy o prawie Klienta do nieprzyjęcia tego towaru i odstąpienia od umowy ze zwrotem rzeczy na koszt Sprzedawcy.
Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży. Klient związany jest ceną umieszczoną na stronie Sprzedającego w momencie składania zamówienia. Do ceny każdego towaru należy doliczyć koszt przesyłki odpowiednio do wybranego sposobu doręczenia.
Momentem zawarcia umowy sprzedaży jest moment złożenia zamówienia przez klienta drogą internetową na stronie www.jungleboogie.pl i udzielenie informacji zwrotnej przez Sprzedawcę o przyjęciu zamówienia.
Jungle Boogie dokłada wszelkich starań, aby opisy umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. W przypadku zaistnienia błędów technicznych w opisie produktu lub rażących odstępstw od opisu zamieszczonego na stronie Sklepu, Klientowi przysługuje roszczenie z tytułu niezgodności towaru z umową, tj. doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba, że jest to niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów. Jeżeli Sklep nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu Kupujący ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo od umowy odstąpić. Od umowy nie można jednak odstąpić, gdy produkt dostarczony do klienta różni się (w przypadku roślin) od tego jaki przedstawiony jest na zdjęciu ofertowym pod względem wybarwienia i jego rozmieszczenia, nieznacznych różnic w wariegacji w przypadku roślin typu “variegata”, wielkości oraz ilości liści i tym podobnych parametrów.
Zwrot pieniędzy wynikający z odstąpienia od umowy, reklamacji, braku towaru na magazynie bądź obniżki ceny oferowanego towaru z uwagi na jego pogorszony stan – jest ustalany z klientem telefonicznie lub pisemnie. Klient otrzymuje w każdym z wymienionych przypadków email informujący o zwrocie pieniędzy. Jungle Boogie zastrzega sobie jednak prawo do zwrócenia klientowi kosztów przesyłki bez uprzednich z nim ustaleń w przypadku, gdy klient złożył więcej niż jedno zamówienie i udało się wysłać je wszystkie w jednej przesyłce.
Ceny nie są personalizowane. Każdy klient wchodząc na jungleboogie.pl ma dostęp do tej samej oferty cenowej.
Promocje w naszym sklepie są wyraźnie zaznaczone i zamieszczona przy produkcie cena promocyjna rozumiana jest jako najniższa w okresie ostatnich 30 dni sprzed daty ustawienia promocji,
2. Realizacja zamówienia
Aby zamówić dowolny produkt dostępny w sklepie internetowym www.jungleboogie.pl należy być osobą pełnoletnią lub reprezentować firmę, założyć konto bądź nie zakładać konta i wypełnić formularz zamówienia podając przy tym swoje prawdziwe dane osobowe (które są niezbędne do weryfikacji zamówienia oraz do późniejszej jego realizacji).
Następnie można złożyć zamówienie dodając interesujący produkt (lub kilka produktów ) do swojego koszyka.
Po prawidłowym uzupełnieniu formularza i złożeniu zamówienia automatycznie zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia. Potwierdzenie zawiera informację o przyjęciu przez Sprzedawcę zamówienia do realizacji, a ponadto podstawowe informacje identyfikujące strony i przedmiot umowy, jego cenę, a także datę dokonanej sprzedaży towaru wraz z numerem zamówienia.
W świetle prawa, zamówienie złożone drogą elektroniczną jest równoznaczne z zawarciem umowy i obliguje do odbioru i zapłaty umówionej ceny za towar.
Rośliny wysyłamy od poniedziałku do czwartku. Przeciętny czas realizacji zamówienia to 3-5 dni roboczych, jednak przy dużej ilości zamówień może wzrosnąć maksymalnie do 10 dni. Jednak roślina nie będzie w drodze dłużej niż 2 dni robocze, a w przypadku braku opóźnień ze strony dostawcy dotrze w ciagu 1 dnia od momentu nadania wysyłki. W przypadku niskich temperatur, przesyłki wysyłamy ze specjalnym wkładem ogrzewającym i bardzo szczelnie opakowane.
Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.
Dowód zakupu jest wysłany mailem do 15 dni od złożenia zamówienia w przypadku faktur VAT na zamówienia firmowe lub prywatne albo dołączany do przesyłki w przypadku paragonów.
3. Dostawa
Towar zamówiony w sklepie internetowym www.jungleboogie.pl dostarczamy kurierem, możliwy jest też odbiór osobisty w magazynie przy ul.Brynickiej 5 we Wrocławiu.
Czas realizacji zamówienia w zależności od wybranego sposobu płatności liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty dla przesyłek opłacanych przelewem lub kartą płatniczą.
W przypadku nieodebrania przesyłki od doręczyciela lub zwrotu przesyłki z winy klienta, klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów przesyłki.
Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera, sporządzić protokół szkody, który wraz z ewentualną reklamacją powinien zostać niezwłocznie przesłany do Sprzedającego czyli Jungle Boogie.
4. Sposoby płatności
Sklep JungleBoogie oferuje następujące metody szybkiej płatności:
Apple Pay i Google Pay
Tpay
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.
Wspieramy również bezpośrednie przelewy na nasze konto bankowe.
Po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia od naszej firmy prosimy o dokonanie przelewu w wysokości wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki na podany numer rachunku bankowego. Proszę użyć numeru zamówienia jako tytułu płatności.
Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Dane do płatności drogą przelewu bankowego:
Jungle Boogie sp. z o. o., ul. Skwierzyńska 21/8, 53-521 Wrocław
nr konta: 27 1050 1575 1000 0090 8146 4985 (ING Bank Śląski S.A.)
5. Opinie o produktach
Jungle Boogie posiada wizytówkę Google oraz stronę na Facebooku. Opinie tam zamieszczone nie są przez sprzedawcę weryfikowane. Każdy klient może zamieścić tam opinię dotyczącą produktów lub usług Sprzedawcy. Sprzedawca nie zleca nikomu dodawania płatnych rekomendacji. Jednocześnie Jungle Boogie wysyła klientom zaproszenia do podzielenia się opinią na temat poziomu satysfakcji z zakupów poprzez narzędzie do zbierania i badania opinii klientów – Rating Captain. Zaproszenie jest wysyłane po zrealizowaniu zamówienia w sklepie internetowym jungleboogie.pl Podzielenie się opinią jest dobrowolne i służy monitorowaniu poziomu jakości dostarczanych towarów i usług, a także wdrażaniu ewentualnych zmian i ulepszeń w procesie obsługi klientów.
6. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość
klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Wystarczy poinformować nas o swojej decyzji składając oświadczenie (może to być pismo wysłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną). Oświadczenie można przesłać na adres:
W e-mailu lub liście prosimy podać takie dane jak: imię i nazwisko, numer zamówienia lub nazwę towaru, datę transakcji oraz numer konta bankowego, na które mamy dokonać zwrotu płatności.
W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty wysyłki, jakie ponieśli Państwo w związku z zakupem towaru, o ile w zamówieniu znajdował się tylko zwracany towar ( i z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez nas) nie później niż 14 dni od momentu, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Koszty odesłania zwracanego towaru ponosi klient.
Zwrot przelejemy na podane przez Klienta konto. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Towar powinien być zwrócony w stanie niepogorszonym ponad to, co było konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Rośliny powinny być zapakowane z należytą starannością; zabezpieczone za pomocą folii bąbelkowej, tektury, a w czasie gdy temperatura wynosi nocą poniżej 7 stopni Celsjusza – należy włożyć do paczki wkład ogrzewający (heat pack). Rekomendujemy wcześniejszy kontakt z nami – telefonicznie lub mailowo. Dostaną Państwo wskazówki jak zapakować rośliny i doniczki, by nie ucierpiały w trakcie transportu.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od zakupu nie obowiązuje w przypadku towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia. Zgodnie z art. 38 pkt 4 Ustawy o prawach konsumenta, za takie towary w asortymencie jungleboogie.pl uznajemy rośliny żywe oraz nieukorzenione szczepki. Wyłączenie prawa odstąpienia nie wpływa na przysługujące Państwu prawa z tytułu niezgodności towaru z umową (reklamacja), jeśli roślina została dostarczona w stanie uszkodzonym, chorym lub niezgodnym z opisem. Jednak nawet w przypadku zakupu nieukorzenionej szczepki lub rośliny, dobrowolnie uznajemy, że będą Państwo mogli odstąpić od umowy pod warunkiem, że towar ten nie został jeszcze spakowany i wysłany.
W przypadku zakupu e-booków, po wyrażeniu przez Klienta wyraźnej zgody na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i przyjęciu do wiadomości, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy, Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeśli rozpoczął pobieranie treści cyfrowej. Zgoda ta jest uzyskiwana podczas procesu zakupowego poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru.
7. Reklamacje
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, Klientowi będącemu konsumentem przysługują uprawnienia określone w Ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
W przypadku sprzedaży towaru podmiotowi innemu niż konsument (np. przedsiębiorcy), odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje ograniczona do 12 miesięcy od wydania rzeczy, na warunkach wynikających z Kodeksu cywilnego.
Reklamacje prosimy zgłaszać elektronicznie na adres wsparcie@jungleboogie.pl. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia. Prosimy o podanie w e-mailu reklamacyjnym informacji i okoliczności dotyczących rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady wraz z dokumentacją zdjęciową.
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, Klient może:
żądać naprawy towaru lub jego wymiany na wolny od wad, chyba że doprowadzenie go do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy,
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową,
niezgodność towaru z umową jest na tyle istotna, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z naprawy lub wymiany,
Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili poinformowania go o niezgodności lub mimo upływu rozsądnego czasu nadal nie doprowadził towaru do zgodności z umową.
W przypadku treści cyfrowych (e-booków), Sprzedawca jest odpowiedzialny za dostarczenie treści cyfrowych zgodnych z umową. Jeśli e-book nie działa prawidłowo (np. plik jest uszkodzony lub nieczytelny), Klient ma prawo żądać doprowadzenia treści cyfrowej do zgodności z umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy na zasadach określonych w punkcie 4.
8. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów
Informujemy, że w przypadku sporu Sprzedawca wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Podmiotami uprawnionymi do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich są Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz organizacje konsumenckie, w tym rzecznicy konsumentów.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie UOKiK: https://www.uokik.gov.pl
Klient może również skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów między konsumentami i przedsiębiorcami (platforma ODR) dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
9. Postanowienia końcowe
Jungle Boogie informuje o możliwości zaistnienia przerw w korzystaniu ze sklepu Internetowego powstałych z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu itd.) lub innych od niego niezależnych, co w żaden sposób nie wpływa na realizację dokonanych już zamówień.
Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania (zamieszczenia) w sklepie internetowym w ten sposób, że Klient może się z nimi zapoznać, w związku z czym Klient jest zobowiązany do bieżącej weryfikacji jego postanowień przed każdym złożeniem zamówienia. Klient, którego zamówienie jest w trakcie realizacji w momencie dokonania zmian regulaminu, podlega regulaminowi i ofercie aktualnym na dzień otrzymania potwierdzenia realizacji zamówienia.
Według regulaminu prowadzimy sprzedaż tylko na terenie Polski. Warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem. Sprzedaż roślin i sadzonek podlega przepisom fitosanitarnym i może wymagać specjalnych dokumentów przy wysyłce poza granice Polski.
W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy wszystkie otrzymane od Państwa płatności w tym koszty dostarczenia zwracanego towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez nas) nie później niż 14 dni od momentu, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi klient. Ze względu na charakter oferowanego przez nas towaru zwrócić towar należy poprzez firmę kurierską.
Zwrot przelejemy na podane przez Klienta konto. Warunkiem otrzymania zwrotu płatności jest otrzymanie przez nas zwrotu towaru lub dowodu jego odesłania.